2013年8月14日星期三

辦公室書面語 第56講 Criticizing a lack of effort

Criticizing a lack of effort

A: Allan, I am really disappointed by your lack of effort on this project.

B: Look, Sally. I’ve put just as much work into this as anybody else.

A: No, I’m sorry. I disagree.I don’t think you’ve been working at full speed at all.

B: Well. I’m sorry you feel that way.


批駁工做涣散

A:艾倫,你做那個项目缺乏儘力,這切實令我掃興。

B:嘿,薩莉。我正在這上裏所投進的一里也不比别人少。

A:不,對不起。我不能同意。我以為你基础便出正在齊力事件。

B:哦,翻譯,您如許唸我很遺憾。

没有评论:

发表评论